ABOUTBUDAKPENGHIBUR
Monday, 19 December 2011 | 13:04 | 0 comments
Hye beb. Korunk nk tau tak kenapa Ain ckp die penghibur Ain. Oky, mne tak nyer. Stiap kali Ain stres. Die je lh yg wt Ain gelak. 4 perkare yg ad kt dri die yg Ain tak boleh lpe. First, die pnye lagak MACHO tu. Klu die brgye skit je. Pergh mmg cair korunk nnti (untuk perempuan je lh). Second, die pnye LAWAK. Walaupon bg die benda tu tak lawak, tp org slalu trglak. Third, SUARA die. Pergh, dekat sekolah Ain die lh juara menyanyi. Suara die .... Perghhh Ta ley ckp lh cmne. Klu n tau kne dgr sndiri. Dkat mne nk dgr??? Jp lg Ain bg tau. And last skali, yg mmg Ain ta blh lpe. Hati die. HA?? Hati?? Maksud Ain. Oky, kalau lh korunk tau korunk yg ad dlm hati die (die ske korunk). Ain blh jamin korunk akn setia tunggu die smpi bila2 (itu pon klu korunk reti hargai die).
Ap2 pon. Alif, aku nak kau tau. Aku selalu gembira bila ada dekat dgn kau.
Nak fb die?? Mne blh. HAhahaa. Oky lh Ni ha !! *tekan sini*





